Kalite Politikamız
Türk Telekom Biriktirme ve Yardım Sandığı, kuruluş kanunu ve uygulama yönetmeliklerinde tanımlanan görevlerini, kalite yönetim sistemi gerekliliklerini rehber edinmek suretiyle, hukuka uygun, şeffaf ve denetlenebilir iş süreçleri ve bunlarla uyumlu bir yönetsel yapılanma içerisinde yürütür. Ekonomik ve sosyal gelişmelere bağlı olarak değişen üye ve müşteri beklentileri doğrultusunda sürekli iyileştirmeler yapmak suretiyle kalite yönetiminin tesisini ve devamlılığını amaçlar. Üyeleri, müşterileri, çalışanları ve iş ortakları ile dürüstlük ve güvene dayalı uzun soluklu ilişkiler kurar. Güncel bilgi teknolojilerini kullanmak suretiyle paydaşlarının memnuniyetlerini sağlar ve hep birlikte kazanmayı ilke edinir.
Örnek Mahallesi, Turgut Özal 2 Bulvarı No: 4/1
Altındağ / ANKARA
T: 444 7 297
S: 0(312) 584 82 00
uye@turktelekombys.com.tr
krediler@turktelekombys.com.tr
finans@turktelekombys.com.tr
eticaret@turktelekombys.com.tr